Учителі обмінюються досвідом роботи

Одним із пріоритетних завдань сучасної початкової школи є розвиток дитини як неповторної особистості, розвиток позитивного ставлення до навчання, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Сучасні діти приходять до школи з бажанням діяти, причому діяти успішно. Дитині подобається на уроці не просто слухати, а ставити запитання, обговорювати проблеми, брати інтерв'ю, приймати рішення, придумувати, фантазувати тощо.

Сьогодні вже неможливо навчати традиційно, у центрі навчально-виховного процесу повинен перебувати учень. Від його творчої активності на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, вміння спілкуватися з учителем, учнями класу залежить успіх у свідомому опануванні шкільної програми. Це актуалізує питання розроблення технологій впровадження активного продуктивного навчання у методику викладання навчальних предметів ще в початковій школі, зокрема – і застосування методів і прийомів технології розвитку критичного мислення.

Розвиток критичного мислення необхідний не лише для навчання, а й для життя, яке ставить перед людиною відкриті завдання. Навчити дітей мислити критично - означає навчити ставити запитання, спрямовувати увагу в правильне русло, вчити робити висновки та знаходити рішення в проблемній ситуації

Саме проблемі «Розвиток критичного мислення молодших школярів» і був присвячений майстер-клас, який пройшов на на базі СЗШ № 2. Провела його учитель початкових класів Бурлака Олена Іванівна, яка працює за системою розвивального навчання. Відвідали захід більше 20 учителів загальноосвітніх навчальних закладів міста. У роботі майстер-класу взяла участь методист управління освіти Кострикіна В.В.

У ході роботи учителі познайомилися з системою роботи Бурлаки О.І. з використання технології розвитку критичного мислення в початковій школі. Педагогам було запропоновано взяли участь у вхідному діагностуванні сформованості основних понять з теми. Наступний блок – знайомство з етапами уроку критичного мислення, методами його формування та розвитку. Олена Іванівна розповіла про цілі та завдання розвитку КМ, його характеристиками. Присутні обговорили головні умови формування критичного мислення, а також познайомилися з ознаками людини, яка мислить критично. Кожен педагог став активним учасником у роботі майстер-класу. Свій майстер-клас Олена Іванівна супроводжувала яскравою мультимедійною презентацією./Files/images/Бурлака 6.JPG

/Files/images/Бурлака 1.JPG/Files/images/Бурлака 2 .JPG/Files/images/Бурлака 3.JPG/Files/images/Бурлака 4.JPG/Files/images/Бурлака 5.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 288

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.