Кадровий потенціал педагогічних працівників міста
Ткаченко Ніна Володимирівна
Методист по роботі з кадрами,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
звання "вчитель-методист",
стаж роботи на посаді -30 років.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ
Модернізація системи освіти потребує нових підходів у роботі з педагогічними кадрами. Тому методичним кабінетом управління освіти була розроблена модель науково-методичної роботи та визначені пріоритетні напрямками в роботі з педагогами:
- вирішення питання підбору, розстановки та виховання керівних кадрів галузі в умовах реформування освіти;
- задоволення потреб освітніх закладів міста в педагогічних працівниках, які б могли забезпечити всебічну підготовку молоді до життя в сучасних умовах;
- удосконалення методичної, організаторської роботи з керівними,науково-педагогічними та педагогічними кадрами;
- створення умов для ефективної професійної діяльності, постійного духовного самовдосконалення педагогічних працівників, забезпечення їх високого соціального статусу в суспільстві, піднесення престижу педагогічної праці;
- удосконалення системи морального стимулювання професійного росту педагогічних кадрів та їх педагогічної діяльності
КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ МІСТА
- Чисельність та склад педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів міста станом на 01.10.2013рік
- Кадровий потенціл педагогічних працівників ЗНЗ за предметами
- Статистичні дані на директорів, заступників директорів та педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів різних рівнів акредитації станом на 01 січня 2014 року
- Різні дані про педрпацівників навчальних закладів станом на 01.10.2013 рік
- Якісний показник працівників навчально-виховних закладів по управлінню освіти виконавчого комітету педагогічних працівників загальноосвітніх Марганецької міської ради станом на 01.10.2013р.
- Показники діяльності адміністрації та педагогічних колективів закладів освіти за 2011-2012 н.р
ВИКОНАННЯ ПОКАЗНИКІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ "ВЧИТЕЛЬ"
Управлінням освіти та методичною службою проведяться моніторинги реалізації заходів державної програми «Вчитель» в частині підвищення якісного складу керівних та педагогічних кадрів, зростання їх професійної майстерності, комп’ютерної грамотності, участі у конкурсах, проектах, науково-методичних конференціях різних рівнів, удосконалення системи матеріального та морального стимулювання професійного росту та педагогічної творчості, що дало можливість визначити рейтинг участі закладів освіти у навчально-виховному процесі, а також кожного керівника і педагога.
- 2012-2013 навчальний рік
У навчально-виховних закладах міста працює 584 педагогічних працівники. В тому числі 56 % - у загальноосвітніх навчальних закладах, 35 % - у дошкільних, 9 % - у позашкільних навчальних закладах. - 2011 - 2012 навчальний рік
У навчально-виховних закладах міста працює 608 педпрацівників, 442 з яких мають вищу освіту (73%). У порівнянні з минулим роком він знизився на 3% у зв’язку з виходом на пенсію за віком і за вислугою років висококваліфікованих спеціалістів. - 2006-2010 роки
В навчально-виховних закладах міста працює 681 педагогічний працівник, 517 мають вищу освіту (76%). В порівнянні з 2006 роком цей показник виріс на 2%. Освітній рівень педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів складає 93% (ЗСШ № 10 - 98 %, СЗШ № 1 та № 2 – 97%).
Коментарi